petak, 17. kolovoza 2012.

Sabahudin Saša Vugdalić pohvalio II PU MUPa KS


U cijelosti prenosimo obraćanje građanina Sabahudina Saše Vugdalića koje je uputio na adresu II PU, a povodom reagovanja policijskih službenika u slučaju prijavljenog krivičnog djela teške krađe putničkog motornog vozila:


„Poštovani,
U noći 30./31.07.2012. godine na parking prostoru ispred zgrade u ulici Marka Marulića br. 3 otuđen je moj privatni automobil. Zašto ovo pišem? Zato da podvučem izuzetnu kooperativnost vašeg osoblja, od poziva na broj 122, do brzog dolaska policijske patrole na lice mjesta, te njihove ljubaznosti i moga prebacivanja do PU Novo Sarajevo, gdje sam imao efikasnu i profesionalnu konverzaciju sa dežurnim inspektorom. Dobio sam prave upute i objašnjenja. Zatim ljubazan odnos osoblja na recepciji....sve to mi je u situaciji u kojoj sam se nalazio bila ljudska i profesionalna podrška.

Zbog toga želim reći jedno veliko „HVALA“ osoblju PU Novo Sarajevo, sretan sam da živim u gradu sa takvim divnim i profesionalnim ljudima koji su čisti obraz ovog grada.

S poštovanjem,

Sabahudin Saša Vugdalić

UN/EU Ambasador za gladnu djecu svijeta“.
______________________________________________________________
preuzeto sa: MUP.ks

Nema komentara:

Objavi komentar